18:00

Podsumowanie lata 2017

Jak tam uczniowie po miesiącu w szkole? A studenci przeżyli pierwszy tydzień nauki? U mnie zbliżają się już sprawdziany i oddania pierwszych projektów, a to oznacza jedno: wakacje definitywnie się skończyły. To z kolei prowadzi do podsumowania tegorocznego lata.


Biorąc pod uwagę poprzedni rekordowy rok, w te wakacje zdecydowanie z czytaniem się nie popisałam. O wiele więcej czasu przeznaczyłam na oglądanie seriali i nowe hobby, czyli słuchanie podcastów, co wcale nie jest takie złe, bo to tylko kolejne perełki, którymi będę mogła się z Wami jakoś podzielić. A co z tymi książkami? Już się spowiadam:



1.       Cassandra Clare „Miasto popiołów”
2.       Cassandra Clare „Miasto szkła”
3.       Kerstin Gier „Silver. Pierwsza księga snów”
4.       James Asher „13 powodów”
5.       John Green „Szukając Alaski”
6.       Joss Stirling „Kim jesteś, Sky?”
7.       Marie Lu „Legenda. Rebeliant”
8.       Marie Lu „Legenda. Wybraniec”
9.       Marie Lu „Legenda. Patriota”
10.   Amie Kaufman i Jay Kristoff „Illuminae”
11.   Sarah J. Maas „Dwór mgieł i furii”
12.   Christopher Paolini „Eragon”
13.   Christopher Paolini „Najstarszy” (rozpoczęta)


„Słabiutko”, prawda? W sumie jest to ponad 5100 stron, czyli 1275 stron miesięcznie i 42 dziennie. Nie rozpamiętujmy jednak tego długo, przecież lato 2017 to już przeszłość. Nie jest źle, będzie lepiej, najważniejsze, że świetnie bawiłam się dzięki tym książkom i nawet te gorsze poprawiły mi humor, choćby dzięki temu, że mogłam dać upust emocjom i komuś nawrzucać. (ekhm…Maas…ekhm…).



A jak Wasze wakacje? Miło je wspominacie: książkowo i ogólnie? Już nie możecie się doczekać kolejnych wolnych dni? Dajcie znać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku!
Jeśli znalazłeś się aż tutaj, będziemy wdzięczni, jeśli wyrazisz swoje skromne zdanie. Our humble opinions jest w końcu "our". :)